Shop Mobile More Submit  Join Login
Yamaroo: Nibblz by yamer Yamaroo: Nibblz by yamer
WOW, I kinda pulled this out of my ass. XD I wasn't planning on drawing her really (at least not yet) for my Yamaroo set but I guess I was listening to the right song and this just came out. I liked the sketch so much I had to finish it. Nibblz is kind of that unknown, along with iOn, my dragon chick, I haven't worked up a real description of their personalities. I know for the most part, she's a little shit and kind of wild, hence why I think I added a little bit of a "bondage" theme, (but not overdoing it). Anyway, enjoy the diarrhea of colors XD

And no, I don't know what she is. XD I'm too lazy to make up a species right now XD
Add a Comment:
 
:iconsharkticon:
Sharkticon Featured By Owner Aug 11, 2012
I really like her color scheme, very poison like :D. But besides that she's a very beautiful work of art :)
Reply
:icontwisteddragon2:
twisteddragon2 Featured By Owner Jul 17, 2012
I don't know why.... but besides Brook..... I fukin' luv Nibblz!!!!! <3

I just wanna steal her! lol
Reply
:iconsprit-x:
Sprit-X Featured By Owner Mar 3, 2012
Is it wrong for me to still want to know, do the handcuffs mean she is kinky like that? ^^;
Reply
:iconjulibugs:
julibugs Featured By Owner Jul 16, 2011  Hobbyist Traditional Artist
"enjoy the diarrhea of colors"
XD lol, that made my day and for that, im gonna :+fav: this
Reply
:iconneo-draco:
Neo-Draco Featured By Owner May 27, 2011
Awesome!
Reply
:iconkaiserknight:
KaiserKnight Featured By Owner May 21, 2011
Its bloody wicked, nothing I don't like in this one.
Reply
:iconprettywolf:
prettyWolf Featured By Owner May 14, 2011
Awesomeness XD
Reply
:iconlittlegreenfairy:
LittleGreenFairy Featured By Owner May 12, 2011
Love the colors :aww:
Reply
:iconundeadwings:
UndeadWings Featured By Owner May 11, 2011  Hobbyist Digital Artist
Gorgeous colors, very sexy pose too ;P
Reply
:iconfearlesslyliving:
FearlesslyLiving Featured By Owner May 11, 2011  Student Digital Artist
This is so good!! <3 I love your characters.
Reply
:iconsprit-x:
Sprit-X Featured By Owner May 11, 2011
Hawt Damn! Too smexy on this one you did there yamz. :lol: Amazing and beautiful art. The green pulls me in. @_@
Reply
:icons31sh0:
S31SH0 Featured By Owner May 11, 2011
alienfish? o.O

sounds that would sound fine for me (lol)
Reply
:iconglitchsamo21:
GlitchSamo21 Featured By Owner May 11, 2011
Very pretty! Love the net ideas.
Reply
:iconpanzerjon:
panzerjon Featured By Owner May 11, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Nice rendition here, I liked the tail! :)
Reply
:iconm-haynes-productions:
M-Haynes-Productions Featured By Owner May 10, 2011
Very nice. I'm curious, did our little conversation on Messenger help inspire you to work on this? In any case, it looks great. It shows a more sultry side to her compared to her mischievous nature of previous images. Keep up the great work. =)
Reply
:iconyamer:
yamer Featured By Owner May 11, 2011  Hobbyist Digital Artist
Actually, by the time you were talking to me I was in the middle of coloring her. I think I was just listening to the right song or something XD and ty! :3
Reply
:icondivenity:
Divenity Featured By Owner May 10, 2011  Hobbyist Digital Artist
I like it, cute ^.^
Reply
Add a Comment:
 
×
  • Photo
Download JPG 800 × 804




Details

Submitted on
May 10, 2011
Image Size
364 KB
Resolution
800×804
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,821
Favourites
136 (who?)
Comments
17
Downloads
171
×